Aj Aj Aj......



tror jag det kommer att kännas i morgon ;) Har gjort min första Body Pump-pass idag och mjölksyra det hade jag i benen redan efter 15 min så imorgon är jag glad om jag kan stå på benen ;) och som grädde på moset så ska jag på 60-års kalas på kvällen ;) så det kommer nog bli en tuff kväll ;)

Innan kalaset så ska jag baka tunnbröd...men som tur är så är jag inte ensam så jag får köra med min mamma ett tag ;)

Nu ska jag ta och lägga upp benen och slappa en stund ;)

Kram

Att stanna upp ett ögonblick emellanåt kan vara den enda möjligheten att orka gå vidare - Olle Wedholm

Kommentarer
Postat av: Mipi

men visst e det kul.. jag älskar bodypump funderar på en instruktörsutbildning i det.. ;)



Kramisar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback