Hjälp mig till en dräglig tillvaro

Just nu så går vi på sparlåga i vårt hushåll, finns inga pengar över till nöje eller något annat psyket jag det är nere på skosule nivå.....Så nu vill jag ha lite hjälp med att få ett jobb, timmar, heltid, deltid.....tar nästan vad som helst.
Lägger här in min intresseanmälan och hoppas på positiv feedback.
Jobbet måste vara i 3-stads området, Trollhättan/Vänersborg/Uddevalla, eftersom sambon jobbar på SAAB (än så länge).

Maila mig på: [email protected]

Har du, känner du någon som känner någon som vet någon som behöver en.........

Intresseanmälan                                                         

En serviceinriktad och glad tjej med hjärtat på rätta stället, som har jobbat som dataregistrerare på skatteverket och som trafikledare på Taxi Trollhättan.


Många utav mina meriter har jag fått från Taxi Trollhättan. Flexibilitet fick jag när jag behövde anpassa mig från ett Taxi Bolag till ett annat. Personkännedom och stresshantering var ett måste för alla kunder har olika behov. Samarbete och kommunikation var en annan viktig del i jobbet.

Noggrannhet och ansvarskänsla fanns där och den behövdes även när jag jobbade som dataregistrerare på skatteverket.


Delar av min yrkeserfarenhet

  

•-       Dataregistrerare på skatteverket Vänersborg (anställd april - aug ) 07 och 08

•-       Dataassistent BirgerSjöbergGymnasiet Vänersborg december 2005 - maj2007

•-       Trafikledare på Taxi Trollhättan (timanställd) 2002 - 2006


Delar av mina utbildningar


•-       Telefonsupportteknikerutb. Sykes Ed 2000

•-       TekniQ inläsning av 3-årig tekniskutb. under 3 terminer 1998 - 1999

•-       3-årig handel och kontor gymnasieutbildning 1991 - 1994


På min fritid gillar jag att hålla mig i rörelse, tränar på gym 2-3 gånger i veckan, ger mig gärna ut i skog och mark och promenerar.


Jag är nyfiken på vilka möjligheter som Ni har att erbjuda mig.

Väntar med spänning att ni hör av er.



Kommentarer
Postat av: Mipi

Mmm sparlåga har vi oxå här... Niklas har vart arbetslös 3 månader med ett jobb på 4 dagar där i mitten nånstans så penagrna tryter spec nu i dec då man inte fick nån csn heller... skitsystem de har... Men vi fixar la detta gumman!! Håller alla tummar å tår för dig!!

Hälsa å kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback