Bambi på Hal Is........



Så kände jag mig idag när jag fick med mig sambon ut på en promenad....Det finns en fin promenadstig vid Vänern, så den tänkte vi ta idag...började bra, men sen halvvägs så blev det värre och värre, blev nästan en isgata.
Tur man har en stadig sambo som kan hålla i mig så man inte stod på näsan *hihi* Sen när vi väl kom ut till asfalterad väg..Höjde vi tempot och fick upp flåset och värmen.
Vi skulle egentligen kört ett styrketräningspass...men kände att det skulle ge lite mer psykiskt att ta en promenad i solen och få lite fina rosor på kinderna med kylan.

Nu är det lite plock och fix som gäller innan jag sätter mig framför tv och hejar på Agnes...Sångfågeln i från Vänersborg..

Ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Tjica

Hej, hittade just hit.



Bloggar själv om övervikt, eller mest om att bryta skammen mot övervikt. Känner igen det där tanken - att man väljer utepromenad istället för gym. Helt rätt tror jag, man måste ju få syre!



Hejehj

Postat av: Mipi

nu vill vi ha en liten uppdatering vettu!! ler

2009-05-27 @ 21:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback