Första gången alltid värst...

Då var det gjort....första gången med Kettlebell...Var där första gången igår. Bokade in en träff med S. som jag träffade i omklädningsrummet på Quality...båda nybörjare så då vågar man sig dit ;)
Känner mig riktigt mörbultad idag, det känns att man hittad på någon "dumhet" igår...men jag ska prova på den igen någon gång. Får se om jag lyckas få med mig sambon ;)
Det är lite svårt att förklara vad det är man gör...så jag lägger in lite bilder så få ni se själva.

Så här ser redskapen ut : 4 kg och uppåt.
 
Några övningar som finns.


Kan säga att det var långa 45 min, man var slut efter uppvärmningen..men allt som tränar kondition, styrka kordination m.m är ju kanon...och nu vet jag att det finns muskler nånstans där i kroppen ;)

Kommentarer
Postat av: Mipi

Detta är ja nyfiken på.. får testa sen efter förlossningen!!

Hoppas du får mä dig göbbön!!

Krams

Postat av: anna



tror att det är viktigt att gå ner i vikten...

det finns många varianter för att bli av med sina fettavlagringar...

bättre som jag vet är te som <a href="http://www.lida-sverige.com/lida-dai-dai-hua.html">var människa</a> dricker...



lycka till..

2011-11-25 @ 13:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback