Snörvel


Tur man inte har en så lång hals som värker just nu;) Kan säga Bonnie Tylor "släng dig i väggen" Jag har raspigare röst..fast sambon skrattar och säger att jag ska hålla tyst, fattar inte vad han menar =)
Sitter jag och tycker synd om mig själv..näsan går inte att stänga av eller så är det fullständigt stopp inget  mellanting där inte.
Folkuniversitetet (FU) där händer det inte så många knop jag slutar där i mars ev. senare om min coach (eller Lots som det senare kommer att kallas) får som han vill...han vill förlänga min tid där så han kan matcha lite mer samt att jag slipper problem med AF i en månad för den 20 ev 22April startar jag på Skatteverket igen som Dataregistrerare det är bättre än inget. Det är i alla fall några månader med aktivt arbete. Sen får vi se vad som händer...har lämnat in en intresseanmälan som kanslist på Studentkåren i Trollhättan så då får vi se vad som händer och sker...
Nu ska jag ta och hitta på något som man kan stoppa i magen, får hitta på något gott så man får upp humöret lite... För som läget är nu så är det som på den här bilden ;)


Kram

Det är omöjligt att njuta helt av sysslolösheten om man inte har mycket att göra - Jerome K Jerome

Kommentarer
Postat av: Alexander

Hej!



Hur är det att jobba som dataregistrerare på Skatteverket? Ska själv börja som det i maj. Vore kul att veta hur det är, är det otroligt långtråkigt eller går det bra? Beskriv jobbet gärna så noga som möjligt :) Vad gör man? Hur lång tid tar varje grej osv? :D



Mvh

Alexander

2009-02-20 @ 16:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback