Må bra....

Jag har suttit och plockat i gamla papper nu i dagarna och hittade en bok som jag fick med en tidning för några år sen

Jag är bra-boken...

Tänkte dela med mig lite utav vad som stod i boken

Varje dag ska man skriva under varje kategori..

* BRA (skriv ner 3 saker som har varit bra med dig idag ex Tagit promenad, lyssnat mer på barnen, ätit nyttigt, tackat nej till sötsaker, att man tog kritik på ett bra sätt...bara fantasin som sätter stopp....

* TACK ( Skriv ner sådant som du är tacksam för ex. Dina vänner, familj arbetskamrater att du har mat på bordet  m.m

*HJÄLP. (avsluta dagen med att skriva ner sånt som du behöver hjälp med för morgondagen ex. Bättre styrka, komma igång med träningen, ta konflikter i familjen m.m

Jag har kört detta men har inte skrivit ner det utan tänkte faktiskt jag skulle börja med att skriva ner detta så jag delar med mig av det för i dagens samhälle så är det många som grubblar över saker och ting, men tänker inte på att det även finns bra saker på dagarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback