OBS !!! Gnällinlägg !!!


Sån här kände jag mig idag när jag vart iväg och tittat på Pirat/Capribyxor.....Antingen så var alla stora storlekar slut eller så tar de inte in det i en liten stad......
Jag vart ute efter byxor som går lite nedanför knät, men de flesta var ända ner till Ankeln =(, och kjol kan jag inte ha utan leggings, skaver lår......
Så det vart lika tomthänt hem som när jag for dit men jag kom hem med sämre humör.....
Men som tur är var jag själv hemma, så det vart att lägga sig på spikmattan och slappna av och inte tänka på något......så lite bättre humör vart det i alla fall...

Sen att vi har så lite att göra på jobbet gör ju inte saken bättre utan vi vet inte hur länge som vi kommer att sitta där, utan vi kanske gör vår sista dag nu på fredag...1 vecka tidigare än beräknat. Vi får vål hoppas att det finns deklarationer som ligger i lådorna som kommer in nu så vi får att göra ;)

Nu är det dum burk som gäller...

Ha det gott....



Kommentarer
Postat av: Tea

Det kan vara lite dubbelt att handla kläder. Hittar man något blir man jätteglad, men ibland blir effekten den motsatta.

Ha det fint!

2009-09-28 @ 11:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback