Polkagris och Rockabilly


I går på pingstafton kar det ju en helt underbar dag sol strålade och allt var så skönt, men vad händer???? Jo man blir en polkagris. Man sitter ute i solen och tänker inte så mycket på att solen tar så idag ser jag ut så här *ler*



På kvällen bar det iväg på crousing i Thn, titta på vackra bilar och lyssna på lite Rockabilly, det var en kanonkväll för crousing, men kan tänka mig att det är fler än jag som är polkagrisar ;)

Idag bär det iväg till Mor och önska henne en trevlig dag, det är ju trots allt henne vi har att tacka för mycket =)
 

Sen fick jag reda på idag att en gammal skolkamrat/vän körde ihjäl sig i en mc-olycka i fredags, så lite utav glädjes dag grusades ner.

Sänder nu tankar till hans Familj.

Glöm nu inte bort er mamma !!!!!

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback